Trg vstaje 11
2342 Ruše
Občina Ruše je prenovila spletno stran in po novem uporablja spletno stran e-občina, ki jo uporablja skoraj vsaka druga občina v Sloveniji in večina občin v regiji. Nova spletna stran omogoča sodoben e-stik občanov z občino (dostopnost elektronskih vlog 24/7), e-obveščanje občanov in druge storitve, ki jih podrobneje predstavljamo v nadaljevanju.
Sodoben e-stik z občani
1. Elektronska oddaja vlog in obrazcev
Vsem občanom želimo omogočiti možnost oddaje vlog preko spleta, tudi v času izven uradnih ur občine. Odslej lahko 24 ur na dan in 7 dni v tednu odprete elektronski obrazec, izpolnite vlogo, jo podpišete s kvalificiranim digitalnim potrdilom, po potrebi plačate takso in vlogo elektronsko oddate. S tem odpiramo elektronska vrata za celovito dostopnost spletne oddaje vlog.
2. e-Obveščanje občanov
Nova spletna stran omogoča prejemanje elektronskih obvestil in SMS sporočil (SMS obveščanje je na voljo le za urgentna obvestila). Na spletni strani obiskovalec lahko izberete, katere kategorije obvestil želite prejemati (novice, dogodki, razpisi, seje, časopisi, urgentna obvestila...) in z vnosom e-poštnega naslova izvedete brezplačno naročilo na obveščanje. Ob objavi nove vsebine na spletni strani občine, boste prejeli obvestilo, skladno z izbrano nastavitvijo (enkrat dnevno ali enkrat tedensko).
3. E-participacija občanov
Nova spletna stran omogoča oddajo predlogov in pobud občanov po kategorijah, pri čemer prejete predloge zbiramo in jih obdelujemo brez neposrednega odgovarjanja na prejete predloge. V kolikor želite prejeti odgovor na svojo pobudo ali imate kakršno koli vprašanje za nas, smo za vas pripravili posebno kategorijo za postavljanje vprašanj, kjer se bomo trudili odgovoriti vam v čimkrajšem času.
4. Delovanje na mobilnih napravah
Nova spletna stran je prilagojena delovanju na mobilnih napravah (mobiteli in tablični računalniki), tako bo brskanje po spletni strani na vašem mobilniku ali tabličnem računalniku odslej bistveno bolj prijazno in preprosto. Izgled strani se namreč prilagaja velikosti zaslona vaše naprave.
Vsebinska prenova
Vsebinska prenova spletne strani je bila razdeljena v dve fazi. V prvi fazi smo se osredotočili na prilagoditev izgleda potrebam občine, druga faza pa je bila namenjena posodobitvi in reorganizaciji vsebin.
1. Prilagoditev izgleda
Sodobne smernice oblikovanja spletnih strani so osredotočene na minimalističen izgled, s prevladujočo belo barvo in jasno pregledno vsebinsko strukturo. Spletna stran je minimalistična in hkrati tudi vsebinsko zelo pregledna. Vse vsebine so odslej dostopne z enim do največ dvema klikoma v glavnem meniju, osrednja stran pa vam ponuja hitre ikone za dostop do najpogosteje iskanih vsebin.
2. Zakonska skladnost
Nova spletna stran ustreza zakonskim zahtevam, ki smo jih morali upoštevati ob vzpostavljanju e-stika z občani. Vse te zahteve smo združili z željo ponuditi nove storitve na spletni strani, tako da nova spletna stran vsebuje katalog informacij javnega značaja, splošne pogoje uporabe, informacije o avtorskih pravicah, pravilnik o piškotkih, vsebino vezano na varstvo osebnih podatkov, skladnost obračunavanja taks z zakonom o upravnih taksah, oddajo vlog skladno z določili elektronskega poslovanja...
Pomembna novost je tudi ta, da je spletna stran skladna z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, torej je njeno delovanje prilagojeno za uporabnike z različnimi blikami oviranosti. Obiskovalec spletne strani lahko sam (s klikom na ikono v zgornjem desnem kotu) izbere velikost pisave, barvno shemo, delovanje je prilagojeno tudi za delovanje na mobilnih napravah (različna širina), podprto je branje z bralnimi vmesniki...
3. Posodobitev obstoječih vsebin
Prenova spletne strani je zahtevala tudi vsebinski pregled in posodobitev obstoječih vsebin. Ponudnik, ki je spletno stran izdelal, je največji ponudnik spletnih strani za občine v Sloveniji. Objavljene niso le vsebine, ki naj bi jih občina obvezno objavila na spletni strani, ampak smo skušali obseg vsebin razširiti na način, da bodo vsebine sovpadale tudi z novimi smernicami in usmeritvami glede lokalnega turizma in razvoja občine.
4. Objava vseh občinskih predpisov
V občini želimo zagotoviti transparentno poslovanje občine, zato nova spletna stran zagotavlja hiter in enostaven dostop do vseh predpisov občine. V razvidu rpedpisov je omogočeno iskanje glede na vsebinsko področje, omogočen je pregled sprejetih predpisov na posamezni seji, iskanje je omogočeno glede na tip (sklep, odlok, pravilnik), leto sprejema, letu sprejetja... Nova funkcionalnost zagotavlja popolno transparentnost poslovanja in temelje za participacijo občanov v proces poslovanja občine. Povezava do predpisov občine.