Trg vstaje 11
2342 Ruše
Prosim bodite pozorni, da za zahtevek za izplačilo uporabite nov poenostavljen obrazec.
Na podlagi 8. člena Pravilnika o sofinanciranju posebnih skupin v Občini Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 49/17, 45/22), Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše objavlja
Javni razpis
za sofinanciranje posebnih skupin v Občini Ruše za leto 2025
I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA:
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov za izvajanje neprofitne in prostovoljne dejavnosti na področju veteranskih organizacij in drugih posebnih skupin in ostalih društev, ki ne sodijo v zakonsko obvezo, predstavljajo in zagotavljajo potrebe občanov, društvom interesnih in stanovskih dejavnosti občanov, njihovih združenj in zvez, ki delujejo na območju Občine Ruše, imajo v Občini Ruše sedež ali so njihovi člani občani Občine Ruše: združenja veteranov vojne za Slovenijo, združenja borcev za vrednote NOB, združenja slovenskih častnikov, upokojenskih društev in klubov ter ostalih sorodnih društev.
Predmet tega razpisa niso dodelitev sredstev za stroške, ki so vezani na program dela in jih ni možno oceniti po merilih in kriterijih določenih v pravilniku ter investicije v gradnjo prostorov ali investicijska vzdrževanja objektov, ki so v lasti društva.
II. POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU:
Vlagatelji morajo za prijavo na javni razpis izpolnjevati naslednje pogoje:
- da imajo sedež v Občini Ruše oziroma delujejo na njenem območju, ostala društva lahko delujejo tudi izven območja Občine Ruše, njihovi člani pa morajo biti tudi občani Občine Ruše,
- da so registrirani in delujejo najmanj eno leto,
- da imajo urejeno evidenco o članstvu, plačano članarino in ostalo dokumentacijo, kot jo določa zakon,
- da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih programov,
- da vsako leto občinski upravi dostavijo poročilo o realizaciji programa za preteklo leto in plan aktivnosti,
- da prijavljajo projekte, ki so predmet razpisa,
- da ne prijavljajo projektov z enako vsebino na drugi javni razpis Občine Ruše za sofinanciranje v letu 2025.
III. KRITERIJI IN MERILA ZA IZBOR PROJEKTOV:
Vsak projekt se bo točkoval po merilih in kriterijih za vrednotenje projektov na področju veteranskih organizacij, drugih posebnih skupin in ostalih društev, ki so opredeljeni v 16. členu Pravilnika o sofinanciranju posebnih skupin v Občini Ruše (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 49/17, 45/22). Kriteriji in merila ne morejo biti predmet pritožbe.
IV. OKVIRNA VIŠINA SREDSTEV:
Sredstva so zagotovljena v proračunu Občine Ruše za leto 2025 na proračunski postavki na kontu 1804 Podpora posebnim skupinam v višini 9.240,00 EUR, in sicer:
155 Sofinanciranje programov društev v višini 4.830,00 EUR,
156 Sofinanciranje programov upokoj. društev v višini 4.410,00 EUR.
Občina Ruše si pridružuje pravico, da se v primeru nesprejetja proračuna, javna sredstva ne podelijo in da okvirno višino sredstev spremeni skladno s sprejetim Odlokom o proračunu Občine Ruše za leto 2025.
V. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV:
Upravičeni stroški projekta lahko nastanejo med 1. 1. in 31. 12. 2025. Zahtevki za izplačilo, ki bodo na občino prispeli po 20. 1. 2026, se kot prepozni zavržejo, vlagatelju pa se sredstva ne izplačajo.
VI. ROK ZA PREDLOŽITEV VLOG IN NAČIN PREDLOŽITVE:
Razpis je odprt do 28. 2. 2025 do 12. ure.
Vlogo – prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti kuverti s pripisom »NE ODPIRAJ – VLOGA POSEBNE SKUPINE« dostaviti na naslov Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše. Na prvi strani mora biti napisan tudi naziv in polni naslov vlagatelja. Namesto tega lahko uporabite tudi označbo ovojnice (obrazec v razpisni dokumentaciji).
Pravočasno prispela vloga je tista, ki jo prejme sprejemna pisarna Občine Ruše najkasneje do 28. 2. 2025 do 12. ure, ne glede na način dostave.
VII. DATUM ODPIRANJA VLOG:
Odpiranje vlog bo potekalo 3. 3. 2025 in ni javno.
VIII. POSTOPEK OBRAVNAVE PRISPELIH VLOG IN OBVEŠČANJE O IZIDU RAZPISA:
Vloge obravnava strokovna komisija, ki jo imenuje županja.
Če vloga ne bo formalno popolna (ne bodo predloženi vsi obrazci in zahtevana dokumentacija), bo vlagatelj po e-pošti v roku 30 dni od odpiranja vlog obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelj ne bo dopolnil v roku 3 dni, bo komisija zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, razpisne dokumentacije oz. kriterijev in meril, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki bodo prispele po roku za predložitev vlog, se kot prepozne zavržejo.
Komisija bo obravnavala popolne vloge in jih ocenila skladno s kriteriji in merili. Predlog izbora izvajalcev (prejemnikov sredstev) in predlog višine sredstev, ki se namenijo za sofinanciranje komisija predloži direktorici občinske uprave ali od nje pooblaščeni osebi. Le-ta izda sklep o izboru v skladu s predlogom komisije. Sklep o izboru bo izdan v roku 15 dni po sprejemu proračuna za leto 2025. V 8 dneh od prejema sklepa lahko vlagatelji vložijo pritožbo na županjo. Na podlagi pravnomočno izdanega sklepa se z izvajalci sklene pogodba o sofinanciranju. Če prejemnik v določenem roku od prejema pogodbe le te ne podpiše, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
O končnem izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni najkasneje do 5. 5. 2025 oziroma po sprejetju proračuna za leto 2025.
IX. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Razpis in razpisna dokumentacija sta objavljena na spletnih straneh Občine Ruše www.ruse.si; lahko jo dvignete tudi v sprejemni pisarni vsak delovni dan v času uradnih ur (ponedeljek, sreda in petek med 8.00 in 12.00 ter v sredo od 13.30 do 16.30) na naslovu Občina Ruše, Trg vstaje 11, Ruše.
X. DODATNE INFORMACIJE
Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani po telefonu vsak delovni dan v času uradnih ur (ponedeljek, sreda in petek med 8.00 in 12.00 ter v sredo od 13.30 do 16.30) oziroma po e-pošti, in sicer pri Jan Kolar, tel. št.: 02/671 93 37, elektronska pošta: jan.kolar@ruse.si